nedeľa 14. mája 2017

Zdraví brumíci s ovocím

Aj vlk sýty aj koza celá. Spokojná som ja/mama i naša takmer dvojročná. Sladké éčka v podobe brumíkov z regálu v samoške neprichádzali do úvahy, a tak mama zainvestovala do formy na brumíkov ;) Áno, ja viem, receptov na brumíkov je už mnoho, ale tento je náš najobľubenejší. Dokonca nám chutia viac ako tie s kakaom. Tentokrát som použila čučoriedky z mrazničky, ale sezóna jahôd sa nezadržateľne blíži. Tešíííme sa na jahodových brumíkov ;)

Ingrediencie:
  • 1 vajce
  • 80g trstinového cukru
  • 250ml mlieka
  • 50g kokosového oleja /zbaveného kokosovej vône a chuti/
  • 1/2 balíčka bezfosfátového prášku do pečiva
  • 300g hladkej špaldovej múky
  • ovocie (čučoriedky, jahody, maliny...)
Postup: 
1.Vymiešame vajce s cukrom.
2. Pridáme mierne teplé mlieko a roztopený kokosový olej. Mlieko zohrievam preto lebo ak pridám kokosový olej do studeného mlieka, zvykne sa seknúť. Taktiež zvyknem roztopiť i kokosový olej aby bolo cesto nadýchané a neboli tam hrudky. Najradšej používam kokosový olej zbavený kokosovej vône a chuti, pretože je lahodný a nemusím sa obávať, že všetko bude chutiť kokosovo. Ale ak vám kokosová príchuť neprekáža, môžte použiť klasický ;)
3. Nakoniec zľahka primiešame preosiatu múku zmiešanú s práškom do pečiva. 
4. Cestom plníme vymastenú formu na brumíkov. Ja mám formu na 10 malých brumíkov a z jednej dávky mi vyjde na 3 plechy. Brumíkov vo forme plníme iba do polovice, pretože zdvojnásobia objem. Ak sa vám nechce hrať s brumíkmi, kľudne môžete cesto použiť napríklad na mufiny :)
5. Po naplnení povtláčame ovocie a dáme piecť. Ja som použila mrazené čučoriedky.
6. Pečieme na 180st. približne 10 minút. 
7. Necháme vychladnúť na plechu a vyberieme z formy.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára