piatok 2. decembra 2016

Sobíci

Už sa všade zvianočnieva. Aj tu u mňa. Povedala som si, že sa budem snažiť tieto Vianoce skúšať piecť trošku zdravšie. Vrámci možností. Na sobíkov som použíla hladkú špaldovú múku, ale chuť je rovnaká ako s obyčajnou hladkou. Ale sú zdravší! Asi ;) 

Ingrediencie
  • 2 žĺtky
  • 240g hladkej špaldovej múky
  • štipka soli
  • 150g masla
  • 1/2 balíčka vanilkového cukru
  • 80g práškového cukru
  • džem na zlepenie
  • roztopená čokoláda na zdobenie
  • cukríky MM alebo lentilky 
Postup: Z ingrediencií vymiesime cesto, ktoré necháme asi hodinku odležať v chladničke. Rozvaľkáme a vykrajujeme kruhy. Ja som vykrajovala formičkou s priemerom 6,5cm. Pečieme na papieri na pečenie na 180 st. do zhnednutia. Ja som ich nechala trošku viac zhnednúť aby viac pripomínali sobíkov. Po vychladnutí som ich pozlepovala čučoriedkovým džemom. Nos má sobík z cukríka MM, ostatné som dokreslila špajdlou a roztopenou čokoládou.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára