pondelok 19. decembra 2016

Brownies stromčeky


brownies stromčeky
Po medovníkoch, zázvorníkoch a lineckých koláčikoch som mala chuť upiecť niečo iné. Pre zmenu. Brownies stromčeky sú príjemnou zmenou.  A to tak chuťou ako i vzhľadom. Môžu si hovoriť drobné pečivo, ale je to vlastne už aj tak trošku zákusok. Sú to také nenápadné, malé kalorické bombičky. Odtučňujeme až od januára ;) A pre milovníkov brownies nie je o čom :)

Ingrediencie:
  • 300g čokolády na varenie
  • 250g masla
  • 200g kryštálového cukru
  • 4 vajcia
  • 5 PL hladkej múky
  • 1 PL kakaa

Postup: Roztopíme čokoládu s maslom a cukrom nad parou. Necháme vychladnúť. Postupne pridáme po jednom vajíčka izbovej teploty. Nakoniec postupne primiešame múku a kakao. Hotovú zmes vylejeme na menší plech - vymastený a vysypaný múkou. Ja som piekla na plechu 30x20cm. Pečieme asi 40 minút na 170st. Po upečení by mal byť koláč v strede stále mokrý, ak ho upečiete moc, bude suchý a bude sa trúsiť. Ja som nechala brownies cez noc v chladničke. Na druhý deň sa lepšie krájalo. Nakoniec si brownies nakrájate na trojuholníčky a môžete ozdobiť podľa vlastnej fantázie  :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára