štvrtok 24. novembra 2016

Rafaelo koláčik

Veľmi rada hrnčekujem. Tentokrát som hrnčekovala s Rafaelo koláčikom. Nie je veľmi fotogenický, ale tá chuť! Čo vám poviem, je naozaj rafaelovská. Ak ste zatiaľ nečítali recept (za ktorý btw ďakujem Veronike;) tak v skratke: nadýchané cesto, posypané kokosom, upečené, teplé poliate šľahačkovou smotanou. Ja si tento koláčik zakladám do kategórie "šikovno upečené" :)

Ingrediencie /1hrnček = 250ml/:
  • 1 hrnček práškového cukru
  • 2 vajíčka
  • 1 hrnček mlieka
  • 2 hrnčeky polohrubej múky
  • 1/2 hrnčeka oleja
  • 1 balíček prášku do pečiva
  • 1 hrnček kokosu + 1/2 práškového cukru
  • 250 ml smotany na šľahanie
Postup: Vymiešame cukor s vajíčkami a postupne pridáme ostatné ingrediencie mlieko, múku, olej a prášok do pečiva. Vylejeme na papierom vyložený alebo vymastený a múkou vysypaný plech. Posypeme kokosom zmiešaným s cukrom a pečieme na 180 st. Kontrolujeme špajdlou a dávame pozor aby sa kokos na vrchu nepripálil. Hneď ako koláčik vyberieme z rúry polejeme šľahačkovou smotanou. Ja som koláčik piekla v menšom plechu 30x20 lebo som nemala po ruke väčší preto je taký vysoký. Najlepšie je piecť na klasickom veľkom plechu :)

Pridať popis




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára